Friday, September 21, 2007

mercat de vic


viatjarem a vic. un altre any. a mi m'encanta allò. els primers anys que hi vaig anar no coneixia gairebé ningú. ara al recinte firal em retrobe amb moltes cares conegudes i m'alegra veure'ls. donaren els premis puig porret a la una. no em va caure la grossa, que van rebre la troba kung fu. a la resta ens donaren un tub de metacrilat que pot tenir molt diversos usos: per exemple, si te'l poses sobre els ulls te'ls desfigura com si fos un espill d'aquells màgics que hi ha a les fires d'atraccions. també pot servir com a pal de reposteria per aplanar la pasta de la pizza. un trofeu útil de debó.
després dinarem al restaurant la melba. un menú exquisit. fins i tot l'alcalde hi era a la taula. gran contrast amb les autoritats del pv que ens defugen com la
pesta.
tocarem a les 20.30. no acabarem el concert perquè el regidor d'escenari ens va forçar a tallar - la qual cosa ens semblà una manca de respecte- i mentre ens menjàvem per les rodalies un entrepà de llonganissa d'osona alguna cosa ens cridà l'atenció des de l'escenari: era la shica, la zíngara rapera, un bruixa encisadora d'aquelles que posa el públic sobre la palma de la mà. la seua proposta em sembla fantàstica per contundent i senzilla alhora. encara no tenen disc però van tot just a gravar-lo. crec que escoltareu parlar d'ella.
pel que fa a nosaltres fou el darrer concert de felip santandreu en el grup. ara a preparar frankfurt amb el grup habitual de quart creixent: tenim ganes de tornar a tocar junts!

3 comments:

Beat said...

Xe, jo he anat enguany per primera volta (i a tocar la bateria, però no vaig a dir-te amb qui...!) i m'en recorde que el nostre Iusuf ja em va dir -després d'acompanyar-te el primer viatge- que la capital d'Osona era molt bonica però que feia olor a merda: ara ja sé que no és només pel fem de les vaqueries de la vegueria Catalunya Central, sinó també per la merda de la música viva eixa, que ausades que té collons això de mercar les músiques (i les vides!) dels artistes... i més amb els valencians, que enguany només tocàveu els VerdCel i tu, però que uns ho facen debades barata haver guanyat un concurs l'any anterior i l'altre «telonege» als huits-i-nous-i-cartes-que-no-lliguen regionals no quadra. I més encara si te tallen el xou si o has de pagar l'endogàmia per a que t'envien el seu cíclop a fotre't...

Ara, no em negaràs que anar convidat a dos ciutats xarcuteres com Vic i Frankfurt no és el somni de qualsevol fill de família carnissera!

Oscar Briz said...
This comment has been removed by the author.
Oscar Briz said...

parles molt de tot, fins i tot del que no saps ni entens. açò de la internet deu haver estat el gran somni de la vida per tots els boca-ampla llengua- molla del món que ara poden escampar opinió pudenta(per allò de l'olor a merda) a dret i a tort.
amb els teus grans coneixements de l'art i la cultura acabaràs segurament de gestor cultural, fen-te gros en un bon silló.