Wednesday, July 11, 2007

Juliol de nord a sud

...i ha arribat juliol. el 6 teniem un concert al grec de barcelona. viatjarem el mateix dia i arribarem ben cansats per diverses raons: jo em vaig unflar a fer entrevistes durant els dies previs i vaig continuar fins gairebé el començament de la prova de so, l'abraham havia passat malament la nit donat que al seu company de pis el forçaren a fer nit en una comissaria deprés d'una "redada" al glops de benimaclet, el victor sempre té feina a fer així que es va gitar tard... de tota manera jo vaig gaudir del concert i la resta del grup també. la plaça del rei és preciosa - d'una manera molt concreta- però no és el millor lloc per sonoritzar un concert. se'n tornarem a casa contents i amb el sentiment d'haver complit malgrat l'estrés que sol representar una presentació a barcelona.
sempre hi haurà gent que opine diferentment però, en la llarga, llarguíssima carrera cap un ideal musical, personalment destaque per damunt de tot l'aprenentage que continua estant per damunt de cap objectiu i fa de la tasca de ser músic i creador una activitat interessant i molt adictiva. es prenen riscos com en una partida de cartes: de vegades guanyes i altres no tant. amb la infraestructura que tinc al voltant hui en dia continuem fent trapezi sense xarxa salvavides a desota, tals són les misèries de fer música cantada en aquesta llengua, i qui no sàpia veure-ho va una mica encegat per altres qüestions.
el 10, o siga, la nit passada tocarem a la casa de la marquesa de gandia, possiblement el lloc més bonic de tots els que he tingut el plaer de tocar. on n'hi hagen uns arbres com aquells, que s'aparten les catedrals. estava per allà l'alfons cervera, enfeinat tota la quinzena amb la universitat d'estiu de gandia, el qual per cert, vestia una samarreta amb dos logos de bakunin i marx que donava ganes de llevar-li-la per vestir-la al concert
estem vivint una etapa dolça i uns als altres només fem que repetir-nos-ho: 'nem a disfrutar-la.

1 comment:

Li said...

Ostres, jo no sé si estàveu cansats o no, però el concert de la Plaça del Rei va ser espectacular!! I això que costa arribar a l'espectador aburgesat de Barcelona, que en part omplia la plaça, la resta ja és sap, exiliats valencians i gent del ram. Un concert inoblidable.
Merci